NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Zarządzanie projektem marketingowym - harmonogram i realizacja prac

2015-07-08 13:49:18

Podczas realizacji prac marketingowych niezwykle istotnym elementem jest opracowanie harmonogramu prac z podziałem na etapy oraz określeniem terminów tzw. checkpoint`ów, w których osiągnięte powinny być konkretne produkty i rezultaty. Dodatkowo określić należy punkty krytyczne wdrożenia, które mogą mieć wpływ na ostateczny kształt realizacji. Platforma Cocreate została wyposażona w moduł służący zarządzaniu projektem z uwzględnieniem powyższych założeń. Zanim rozpocznie się realizacja projektu Klient może zaplanować poszczególne elementy, a następnie po uruchomieniu prac na bieżąco weryfikować je z Wykonawcą zlecenia. Moduł jest intuicyjny w użytkowaniu – stanowi również nieodłączną część pozostałych funkcjonalności wspierających realizację strategii marketingowej za pośrednictwem platformy.

Idąc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników dodatkowo przygotowane zostały aplikacje mobilne dedykowane na 3 najpopularniejsze systemy: Android, iOS oraz Windows Phone, dzięki którym realizacja i monitoring zleconych prac są możliwe w każdym miejscu i czasie. 

Użytkownicy otrzymują również do dyspozycji tzw. miejsce pracy zdalnej. Dzięki czemu prace realizowane są na bieżąco, w jednym miejscu i z udziałem wszystkich zaangażowanych w projekt osób.  Możliwe jest zapisywanie i przechowywanie dokumentów wraz z rejestrem zmian, a także bieżąca kontrola procesu wraz z ewentualną korektą. 

Platforma Cocreate to nie tylko miejsce umożliwiające wygenerowanie strategii marketingowej, to również w pełni funkcjonalne narzędzie do uruchomienia zaplanowanych prac i ich realizacji z zachowaniem najwyższych standardów procesów marketingowych.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: